vrijdag 14 november 2014

Sinterpotjes


Morgen is het zover...Sinterklaas komt aan in Nederland. 


Deze week hebben we al mogen genieten van het Sinterklaasjournaal, en ik moet toegeven...
ik zit weer he-le-maal in het verhaal! Wat een heerlijke tijd!

Vanavond ben ik met de eerste Sinterklaasvoorbereidingen begonnen. 
Morgen ga ik samen met onze mini-me de rest van de versieringen maken en ophangen. 
GENIETEN

Een van de huisje heb ik bestempeld...we houden van de Goedheiligman! 
En van een paar lege potjes kun je al heel snel iets leuk maken...




Wil je ook zulke gezellig Sinterpotjes in huis? 
Zo heb ik ze gemaakt...

Even verzamelen: 
- glazen potjes
- lijm
- sint / piet-silhouet, ik heb mijn silhouet via: http://www.sweettable.nl/sinterklaas-silhouet/ 
- een klein schaartje 
- (jute)touw
- stro
- theelichtje

Aan de slag: 
Knip de printjes van de silhoutten uit (het is een gefriemel...maar geduld is een schone zaak!)
Beetje lijm op de achterkant van de silhouet en op het potje plakken.
Wikkel het touw een aantal keer om de hals van het potje. 

Daarna stop je wat stro in het potje (druk het goed aan) en dan een theelichtje er bovenop. 
En tadaaa! klaar is klaas!
Fijne intocht dit weekend!!
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten