maandag 29 december 2014

ik zie sterretjes....


Vorige maand ben ik samen met een vriendin gestart met naailessen bij een naaijuf. 
Naailessen op de maandagochtend...voor velen een straf voor ons een groots plezier! 



We volgen de naailessen bij Jeanette v.d. Elsen te Someren. 
Een meester in het vak! 
Daar gaan we nog veel van leren! 



Ik heb altijd gezworen dat ik géén kleding ga naaien voor mijn mini-me. 
Ik zou hem niet willen 'verplichten' om met moeders-eigengemaakte-kleding rond te lopen...maar dit keer wel! haha

Voor het eerst in mijn leven heb ik een kledingstuk gemaakt; een sweater voor David!
(Tja, al eens eerder een carnavalsbroek en een bak(kers)short, maar dat tel ik even niet als kledingstukken mee!)
 
En nondekedet wat ben ik TROTS op mez11! 
Ik vind m'n eerste kledingstukje toch zo gaaf!
Maar dat zal ook wel komen omdat het voor mij een uitdaging was om met iets, helemaal af, thuis te komen. 
nouja...helemaal af; er moest natuurlijk nog wel een labeltje van Mez11 op (hihi) 

J. ging met het leer & hamer aan de slag en binnen 5 min. zat er ook het labeltje op. Toen was ie he-le-maal af:




Wat kan een mens toch blij worden, met een creatie van zichzelf! 

Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten