zaterdag 13 december 2014

Work in progress....


Een tijdje terug bestelde ik voor ons jarige buurmeisje o.a. een lief armbandje bij www. MiMara.nl; een SOS bandje van hippe kralen. 

Ik vind het een super idee van haar! helemaal hip en ook nog eens über nuttig!

Maar nu heb ik geen meis. 
Ik heb een jongen. 
Een stoere jongen van vier!
Een jongen die geen kraaltje wil omdoen....

Dus ik deelde mijn creabrein met die van mijn man. 
Samen kwamen op het volgende; Een stoer lederen SOS-bandje, met daarin de cijfers met het 06-nummer van één van de ouders.

Dan ga je snuffelen op internet, naar een gewenste sluiting.
Een sluiting die past bij een kind. 




Het idee is er...de uitwerking komt nog!
word vervolgd...


En in de tijd dat ik ons zoontje een verhaaltje voorlas voor het slapen gaan,
is manlief ijverig bezig geweest voor Mez11.
Wat is het toch een schatje!!


Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten