woensdag 14 januari 2015

Een lederen naamlabel als finishing touch of
een lederen S.O.S.-bandje voor je mini-me?

Je handmade spulletjes helemaal 'eigen' maken? 

Dat kan zekers! 
Een lederen labeltje met je eigen merkje of naam erop 
is de finishing touch op je handmade spulletjes. 

Het ziet zo leuk uit!! 

In het verleden heb ik ze eerder besteld bij Nicollie, echter is zij er even mee gestopt.
Ze vond het niet erg dat ik het voor mezelf en Mez11 ging oppakken.
Overigens zeer attent van haar, gekoppeld met een zeer sportief en lief mailtjet! Thnx Nicollie!

Het is begonnen met alleen maar labels met Mez11 erop.
Maar nu ik ze samen met mijn (stiekem ook wel beetje crea)man maak, kreeg ik na het maken van een beanie voor onze zoon het idee om er dit keer niet een label van Mez11 op te maken maar eentje met zijn eigen naam erop.
Lekker handig; zodat hij de beanie niet 1-2-3 kan kwijtraken 
en ik niet voor nop mijn kostbare vrije tijd & liefde erin heb gestopt, handig voor de juffen om te zien welke beanie bij welk koppie hoort,
en het staat ook nog eens lekker stoer ook! 

Genoeg redenen dus!
Iets waar je dol op bent raak je niet graag kwijt!

En dat geldt al HE LE MAAAL voor je kindjes zelf!
Als je ergens heen gaat, en je wil met een gerust hart 'naast de kant zitten', voorzie de pols van je kindje dan van een LEDEREN BANDJE met daarop zijn naam en/of telefoonnummer.
oftewel: een S.O.S.-bandje!

De S.O.S. bandjes sluiten met een handige en stevige drukknoop en zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en maten (zie foto)
Om de kosten van zo'n bandje hoef je het iig zeker niet te laten:
De bandjes van 1,0 cm breed ; € 6,- p/stuk
De bandjes van 1,5 cm breed ; € 7,- p/stuk
De bandjes van 2,0 cm breed ; € 8,- p/stuk

De lederen labels voor aan je handmade projectjes zijn € 1,- p/stuk

Bij interesse stuur me a.u.b. een persoonlijk facebookbericht via de facebookpagina van Mez11 (van Joyce van de Kerkhof) met daarin

- de gewenste kleur
- welke tekst moet er in het bandje of op de label komen staan
- bij het bestellen van een bandje a.u.b. de omtrek (strak gemeten) van de pols in CM.

Je mag me ook mailen via mez11@outlook.com

Groetjes!
en veel DIY-plezier!!
Xx



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten